יום ראשון, 3 בפברואר 2013

מחפש מלון זול ב-סלאטיניצה, צ'כיה

סלאטיניצה, צ'כיה

סלאטיניצה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בסלאטיניצה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Penzion U Veterana

Slatinice 2, סלאטיניצה, צ'כיה

המלון המקסים נמצא באופן אידיאלי במרכז סלאטיניצה ומציע בריכה פנימית, ג'קוזי וסאונה. בPenzion U Veterana תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

בPenzion U Veterana ישנו מגוון רחב של מתקנים ושרותים חדישים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מעלית, טראסה ומיני-גולף. בנוסף יש כספומט בתוך שטח המלון.

כל החדרים המודרניים של Penzion U Veterana מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, טלפון וכבלים / לוויין. החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי.

הבר של Penzion U Veterana מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, מיני-גולף, ג'קוזי, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ubytovna Marie

האכסניה יושבת במרכז של אולומוץ ורק הליכה קצרה אל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ.

באכסניה יש קונסיירז', מעלית ושירותי כביסה. כחלק מהשרותים של האכסניה, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בתוך שטח האכסניה יש גם כספומט.

כל החדרים ה בהאכסניה כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומקרר. ובנוסף פינת אוכל בחדר, מכונת כביסה וטלפון.

המיקום בלב אזור הבילויים של אולומוץ מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן האכסניה הינו 90 דקות באוטו.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה, מקלחת, מכונות אוטומטיות

שירותים

קונסיירז', כספת, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


NH Olomouc Congress Hotel

Legionářská 21, אולומוץ, צ'כיה

המלון המודרני נמצא באופן אידיאלי במרכז אולומוץ ומציע בריכה פנימית, סאונה וג'קוזי. המלון מציע ספא יום וחדרים מודרנים עם מיני בר, אמבט ספא ואינטרנט אל- חוטי חינם.

NH Olomouc Congress Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, סאונה ומעלית. מלבד מרכז עסקים, מגרשי טניס וקונסיירז', המלון מציע גם מגרש למשחק בדמינטון, מגרש סקווש ומועדון כושר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם באולומוץ ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים האלגנטיים בNH Olomouc Congress Hotel מכילים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל החדרים מאופיינים בסגנון מודרני ותמצאו בהם מיזוג אוויר, מכונת קפה, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה ותה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בהמלון יש בר מודרני ומסעדה המציעה תפריט מגוון עם מנות מהמטבח הגורמה, ספרדי ומקומי. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

המלון נמצא מרחק קצר ממגוון מקומות בילוי חמים, בקרבת מקום תמצאו מועדוני ריקודים, פאבים, ומסעדות. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, כסאות ילדים, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש סקווש, אופניים, מיני-גולף, מגרש משחקים, רחבת באולינג, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 51 ביקורות אורחים
מצאנו 11 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 6 ביקורות על מסעדת המלון, 6 המליצו לאכול בה
6 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים

U Antonicka

Namesti Svatopluka Cecha 3, פרוסטיוב, צ'כיה

המלון ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בפרוסטיוב.

שרותי המלון כוללים טראסה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל אחד מהחדרים המודרניים של U Antonicka מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם פינת קפה ותה, טלוויזיה ומקרר. ובנוסף טלפון, מקרר קטן ומיקרוגל.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה אינטימית.

המלון נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מבחר רחב של אטרקציות תיירותיות במרחק הליכה קצר. אורחים המגיעים עם רכב יוכלו לחנות ברחובות השכנים.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Poets' Corner Hostel Olomouc

Sokolska 1, אולומוץ, צ'כיה

המיקום המרכזי של האכסניה יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של אולומוץ כמו למשל Andruv Stadium, Olomouc Synagogue ועמוד השילוש הקדוש באולומוץ אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. האכסניה הנוחה ממוקמת בסמוך לכל האטרקציות שלאולומוץ יש להציע.

Poets' Corner Hostel Olomouc מציע שירותי כביסה, מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. באכסניה יש אחסון מזוודות וספריה. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים באולומוץ ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל החדרים הגדולים של Poets' Corner Hostel Olomouc מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיטות זוגיות ומרפסת. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת. המטבח המרכזי מאובזר לשרותכם על מנת שתוכלו לבשל לעצמכם ארוחות לאורך היום.

מיקום האכסניה נוח ביותר עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים במרחק הליכה. האכסניה נמצאת במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Palacky University of Olomouc.

כללי

חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף, ידידותי לקהילה הגאה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, אופניים

שירותים

שירותי כביסה, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 30 ביקורות אורחים
16 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 14 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נוחים
6 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהמחיר היה הוגן
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה

Pension Kriva

Kriva, אולומוץ, צ'כיה

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז אולומוץ ומציע בית קפה ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לאולומוץ להציע.

Pension Kriva מציע ניקוי יבש, חדר/י ישיבות ושירותי כביסה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם באולומוץ ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

בחדרים המודרנים וגדולים של Pension Kriva תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין ומיני בר. בכולם תמצאו מגהץ. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לשהייה של משפחות.

בבר של Pension Kriva תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הPension Kriva ממוקם בסמוך לעמוד השילוש הקדוש באולומוץ. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

ניקוי יבש, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את צוות המלון בביקורתם, 4 אמרו עליו דברים טובים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן לא היו נוחות
2 אורחים ציינו בביקורתם את המקלחת, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Flora Hotel Olomouc

Krapkova 34, אולומוץ, צ'כיה

המיקום המרכזי של Flora Hotel Olomouc יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של אולומוץ כמו למשל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. בFlora Hotel Olomouc תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Flora Hotel Olomouc מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכון יופי, מעלית וסאונה. בFlora Hotel Olomouc פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף יש סלון יופי וספר בתוך שטח המלון.

בFlora Hotel Olomouc תמצאו 165 חדרים אשר שופצו וחודשו לאחרונה. חדרי האמבטיה כוללים מקלחת, אמבטיה נפרדת ומייבש שיער. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Flora Hotel Olomouc מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט בין-לאומי וצ'כי. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע לרוב המקומות המעניינים שבאזור ברגל. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן המלון הוא רק 90 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, חדרים צמודים, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין, מסאז', סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, מאבטח, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 16 ביקורות אורחים
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
3 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 3 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 2 ביקורות על גודל החדרים, 2 אמרו שהם היו קטנים מדי
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Best Hotel Garni Olomouc

Na Strelnici 48, אולומוץ, צ'כיה

המלון יושב במרכז של אולומוץ, ובמרחק הליכה קצר אל Andruv Stadium. בBest Hotel Garni Olomouc תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Best Hotel Garni Olomouc מציע סאונה, בריכת שחייה ומעלית. בנוסף תמצאו מגרש כדורגל, רחבת באולינג ומועדון כושר. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שBest Hotel Garni Olomouc מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של Best Hotel Garni Olomouc מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מקרר וטלוויזיה.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נהדרת ותפריט משקאות איכותי. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. Palacky University of Olomouc, Olomouc Synagogue ועמוד השילוש הקדוש באולומוץ נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

חדרים ללא עישון, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, קזינו, רחבת באולינג, מתקני כושר, מסאז'

שירותים

מעלית, כספומט, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel Avion

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Avion ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של פרוסטיוב. בHotel Avion תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Avion מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם טראסה וחנייה במקום. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Avion מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בפרוסטיוב. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את עמוד השילוש הקדוש באולומוץ וOlomouc Synagogue. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן המלון הוא רק 80 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Pracharna

Krelovska 91, אולומוץ, צ'כיה

חופשה בHotel Pracharna מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים נוחים הצופים לנוף הפנורמי של הכפר, חניה חינם, מסעדה ובר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אולומוץ.

בHotel Pracharna תמצאו 41 חדרים ובנוסף מגרשי טניס ובריכת שחייה. בנוסף לסאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, ישנם גם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים ומעלית. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם באולומוץ ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

החדרים מרווחים, ממוזגים ומצויידים בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים כוללים מגהץ, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, טיולים מודרכים, אופניים, מגרש כדורגל, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סאונה, מסאז', משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שליח, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Gemo

Pavelcakova 22, אולומוץ, צ'כיה

המלון המדורג 4 כוכבים ממוקם במרכז אולומוץ, רק הליכה קצרה אל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ וOlomouc Synagogue. המלון המודרני והמעוצב ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלאולומוץ יש להציע.

שרותי המלון כוללים קונסיירז', מעלית וניקוי יבש. השרותים כוללים בין השאר המרת מטבע זר, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

החדרים גדולים וממוזגים והם מכילים חלונות חסינים לרעש, כספת, טלוויזיה ומיני בר. כמו כן החדרים מכילים מגהץ, מכונת קפה וטלפון. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בהמלון יש מסעדה ובר בהם תוכלו ליהנות מארוחה טובה וכוסית בסוף היום.

המלון נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. המלון נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Andruv Stadium וPalacky University of Olomouc.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 15 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על הצוות, 7 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
8 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 4 אמרו שהם היו מאוד נקיים
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 3 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 3 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים סיפקו ביקורת על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהם היו די גדולים

Penzion U Chmelu

Kostelecká 48, פרוסטיוב, צ'כיה

כללי

מסעדה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, גינה, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Tennis Club Prostejov

Za Kosteleckou 49, פרוסטיוב, צ'כיה

נמצא במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז פרוסטיוב , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Tennis Club Prostejov מציע סאונה, מכון יופי ומעלית. השרותים כוללים בין השאר מגרשי טניס, בריכה פנימית וקבלה הפועלת 24 שעות. מתקני הפנאי של Tennis Club Prostejov כוללים ראקט בול, טניס שולחן ורכיבת סוסים.

החדרים הנוחים בTennis Club Prostejov מכילים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במכונת קפה, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. האורחים יהנו מחלוקי רחצה ואמבטיה נפרדת בחדרי האמבטיה.

בנוסף פועלים בTennis Club Prostejov מסעדה ובר. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את עמוד השילוש הקדוש באולומוץ וOlomouc Synagogue. הסעות אל ומנמל התעופה זמינות עבור אורחי המלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבטיה, אמבט ספא / ג'קוזי, מגרש סקווש, אופניים, קריוקי, מועדון לילה, ביליארד, הטלת חצים, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Arigone

Univerzitní 20, אולומוץ, צ'כיה

ממוקם במרכז אולומוץ ורק מספר צעדים מPalacky University of Olomouc ועמוד השילוש הקדוש באולומוץ, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות חם ומקצועי.

Hotel Arigone מציע חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומעלית. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הספא אשר כוללים בין השאר אמבט ספא וג'קוזי. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

המלון מציע חדרים מודרנים עם חדר אמבטיה צמוד, מיזוג אוויר וטלוויזיה. החדרים מכילים מטבחון, כספת וכבלים / לוויין ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כמו כן, תמצאו בחדרים מגהץ, מקרר וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Olomouc Synagogue, בעוד Andruv Stadium במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. מרכזי קניות וחיי לילה שוקקים הינם במרחק קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, ג'קוזי, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון. במלון קיים חיבור אינטרנט דרך מודם/ חיבור טלפון

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 28 ביקורות אורחים
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 9 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 חשבו שהוא היה במצב טוב
2 אורחים ציינו את הנוף בביקורתם, 2 אמרו שהם לא אהבו אותו

Ibis Olomouc Centre

Wolkerova 136 27, אולומוץ, צ'כיה

Ibis Olomouc Centre מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, מעלית וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות, ניקוי יבש וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הIbis Olomouc Centre נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרנים של Ibis Olomouc Centre מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלפון וכבלים / לוויין. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבר של Ibis Olomouc Centre תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה תפריט ים תיכוני. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

מיקום המלון מצויין עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. עמוד השילוש הקדוש באולומוץ נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, חלוקי רחצה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אופניים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Apartment Al Centro

Třída Svobody 6, אולומוץ, צ'כיה

דירות הנופש יושבות בליבה של אולומוץ, רק 5 דקות הליכה אל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לאולומוץ להציע.

בדירות המרווחות של Apartment Al Centro תיהנו ממכונת כביסה, חדר אמבטיה פרטי ומטבח מאובזר. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה ייחודית.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל מגוון המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן דירות הנופש הינו 90 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, אופניים, מסלולי הליכה, מתקני כושר

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Apartma Transpet

Legionarska 457/19, קוסטלץ נא האנה, צ'כיה

דירות הנופש האינטימיות נמצאות לנוחותכם במרכז קוסטלץ נא האנה ומציעות מגרשי טניס ומסלול גולף.

הדירות הנוחות בApartma Transpet מכילים פינת אוכל בחדר וטלוויזיה. בהדירות נופש תמצאו כמה דירות מרווחות המיועדות לאירוח משפחות.

בדירות נופש ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים עם אוטו. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן דירות הנופש הינו 80 דקות באוטו.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Alley

Michalské Stromoradi 5, אולומוץ, צ'כיה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז אולומוץ ומציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם וג'קוזי.

Hotel Alley מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. במלון יש חדרי דיונים, מגרשי טניס וקונסיירז'. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Alley מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים המרווחים של Hotel Alley תיהנו מכספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מגהץ, מיני בר ונגן די וי די ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בנוסף פועלים בHotel Alley מסעדה ובר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

מיקום המלון מצויין עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. המלון מציע חנייה מאובטחת ובנוסף אפשר להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן DVD, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, מסלולי הליכה, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז'

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 28 ביקורות אורחים
מתוך 13 ביקורות על המיקום של המלון, 12 אמרו שהוא במיקום נוח
8 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
6 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 3 ביקורות על האינטרנט, 3 אמרו שהוא היה חינם
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי

Hotel Lafayette

Alsova 8, אולומוץ, צ'כיה

את Hotel Lafayette תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל חדרי דיונים, מעלית וטראסה.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל כספת, טלוויזיה ומיני בר. החדרים מכילים טלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון מידי בוקר.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Palacky University of Olomouc ופחות מעשר דקות נסיעה אל Andruv Stadium. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ וOlomouc Synagogue.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, כסאות ילדים

פעילויות

ספא /מכון יופי, אופניים, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hesperia Hotel Olomouc

Brnenska 385, אולומוץ, צ'כיה

Hesperia Hotel Olomouc מציע קונסיירז', סאונה ומעלית. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, ניקוי יבש ומרכז בריאות וספא. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם באולומוץ ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Hesperia Hotel Olomouc תיהנו ממרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר כולל גם כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בHesperia Hotel Olomouc יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Hesperia Hotel Olomouc ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של אולומוץ. ונסיעה קלה מהמלון תביא אתכם אל עמוד השילוש הקדוש באולומוץ.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Pension Na HradE

Michalská 4, אולומוץ, צ'כיה

ממוקם במרכז העיר ורק מספר דקות הליכה לעמוד השילוש הקדוש באולומוץ, הפונדק מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. הפונדק פופולרי ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שיש לאולומוץ להציע.

בפונדק תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, שירות הזמנת כרטיסים ושירותי כביסה. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הפונדק, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Pension Na HradE מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בPension Na HradE יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

מיקום הפונדק מאפשר לאורחים להגיע לרוב המקומות המעניינים שבאזור ברגל. המרחק של Kunovice Airport (UHE) מן הפונדק הוא רק 90 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, סולריום

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 18 ביקורות אורחים
מצאנו 6 ביקורות בהן נאמר שהחדרים היו גדולים למדי, ורק 6 אמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 13 ביקורות על המיקום של המלון, 11 אמרו שהוא במיקום נוח
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 6 מצאו אותו מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על מסעדת המלון, 2 המליצו לאכול בה

Hesperia Hotel

Brněnská 55, אולומוץ, צ'כיה

בחדרים המרווחים של Hesperia Hotel תיהנו ממיני בר וטלפון. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת.

Hesperia Hotel ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של אולומוץ. מרכז העיר אולומוץ נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד.

כללי

מסעדה, מיני בר, מקלחת, בית קפה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , סלאטיניצה בתי מלון, סלאטיניצה, מלונות בסלאטיניצה, סלאטיניצה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בסלאטיניצה, סלאטיניצה - ביקורות אורחים , סלאטיניצה - תמונות של בתי מלון

סלאטיניצה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Slatinice_1.htm?label=picnic
צ'כיה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Czech_Republic.htm?label=picnic


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה